Japp japp

Nu har jag varit nere med den fösta tvätten så nu sitter jag med mitt morgonkaffe och taggar städning. det går itne så bra kan jag ju erkänna. Men eftersom SysterEmma kommer hit ikväll är det bäst att det är rent och fint.

Vad vi ska hitta på ikväll vet jag inte. Men det blir middag som heter duga.
Huvudrätt:
Ungsstekta Buffalowings med PommesFrites, Onionrings och Bea.

Dessert:
Budjet strutglass från Willys
Det ni!! Det slår ni inte :P Haha!

Men nu ska jag dricka mitt kaffe och ta en cigg till det.

Meeeeen, vi hörs!


Kommentarer
luffi

jo det är väl så! men tror det är så under första tiden av den mörka tiden!! likadant under julafton! då skriver man nästan inget!! hahah

2010-11-10 @ 11:55:29
URL: http://www.luffi.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0