Vad kan man säga??

Jag så mållös!
Att det finns patetiska männisokor i världen vet jag, men den här tar fan priset!
Undra hur långt detta kommer att gå, det ska bli väldigt intressant att se. Först tyckte jag att det var rätt lessamt, men nu är det mest skrattretande patetiskt.


Men i övrigt har dagen varit super, var ju iväg till Pööni innan och lunchaade och spelade massa tv-spel. Hennes grannar måste undrat va vi höll på med. Skrek och gormade som bara tusan, haha.

Men nu ska jag nog börja ta mig mot sängen. Ska nog ringa mamma en sväng innan, se va tanta säger.

Men ha det bra!
Puss!


Kommentarer
luffi

Jo tack det är mycket bättre nu än det varit ett par dagar eller typ förra veckan... är nog höstrusket som dragit ner en lite extra mycket utöver andra besvikelser... men trots det mår jag ändå bra! hehe =) kramar Luffi

2010-11-04 @ 00:43:55
URL: http://www.luffi.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0