Våga Ylva våga!!

Nu har bakissöndagen kommit till havsörnsgatan.

Kände mig verkligen på topp när jag vaknade i morse. Hoppade upp ut sängen och åkte till a6 och IKEA med Sissi. Men sen när vi nästan var klara på ikea kom gårdagens negativa sida till mig. Ringde mor och vi fick skjutts hem med alla våra kassar :) Älskar mig mooor!

Men jag har fått min efterlängtade vinterjacka nu iaf, sen blev den lite ljus från ikea och en varm flufffluff tröja från hm.

Sen vi kom hem så har jag lagat lite mat och Sissi har åkt till hva, så nu sitter jag här i min ensamhet och kollar lite på tv.
Förresten, jag eller vi har kommit fram till att mina serier antagligen har juluppehåll. Vad tusan ska man göra i vinter då om man inte kan kolla på serier?

Men här är då lite bilder från igår..

 

Nu sitter jag mest och hoppas på att få ett visst sms, som antagligen inte kommer att komma. Men hoppas kan man ju alltid. Jag kan ju erkänna att jag är sjukt nyfiken. Skulle vara väldigt spännande, men mer än så säger jag inte. Folk läser ju faktiskt min blogg och alla får inte veta allt :P

Så vad ska man göra ikväll då? Inte en aning, blir väl soffan och film typ. Jobbar imorgon, visserligen kväll men jag måste ju vara utvilad.

Förresten, det glömde jag att säga. Fick ett sjukt fint mejl på fb innan. Blev så himla glad för din skull. Nästan så det fälldes en liten tår :P tänker och håller på dig!

Ha det underbart nu.
Puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0