vitt vitt vitt!


Idag blev jag väldigt glad när jag kom upp ur sängen. Det snöar och det ligger snö på marken, viilket det verkar göra i resten av sverige med när man kollar statusuppdateringarna på fb. Visst hälften av dom är typ "jag haaatar snööö", men det bevisar ju att snön har kommit :)

Idag ska jag leka med Sissi, för längesen som jag skrev tidigare. Hon har massa att prata om vilket jag också har. Så det ska bli skönt, vi ventilerar alltid massor när vi ses.

Men nu ska jag in i en dusch så håret hinner torka innan  jag ska iväg, alla vet väl att man inte ska gå ut med blött hår när det är kallt. Då kan man bli sjuk, för det har min mamma sagt :P

Ha det underbart och blås i bort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0