13 Oktober 2010

Sjukt fullspäckad dag kan jag säga..

Jag har varit vaken sen halv 9 efter som jag ställde klockan på det. Det var inte roligt när den ringde kan jag säga även om jag somnade sjukt tidigt igår.
Idag ska jag nämligen möta upp emma och barnen på stan vid 11. Så ska jag vara barnvakt medan emma är hos optikern. efter det blir det lunch på IKEA (snabbt, smidigt och billigt).
Sen efter vi har ätit så bär det av till Rosenlundsbadet :D Tjohoo!
Markus ringde mig (alltså emmas äldsta på 3,5 år) innan och frågade ifall jag ville följa med och vem kan säga nej till det? :)

Efter vi har varit och badat (beroende på vad klockan är) så ska jag hem till mamma och träffa moster och hennes gubbe. Hon har precis utbildat sig till hypnotisör och det tycker jag är väldigt intressant, så jag skulle vilja prata med lite med henne om det.

Och till sist ikväll så ska jag tvätta.
Nån som ville hålla mig sällskap då??

Men nu ska jag göra mig färdig för avfärd, pcka badkläder ovs.
Ha En Super Bra Dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0