25 oktober 2010

Vet i tusan vad som har hänt, folk som jag inte känner har börjat kommentera mig blogg. Skit roligt ju :) Gör gärna det för all del. Alltid kul med kommentarer. Gilla gilla gilla!

Nu har jag iaf kommit hem från jobbet och en tur till Max med Pernilla. Mycket trevligt och lika flummigt som vanligt. Pratade en massa om fredagens bravader på Olearys. Kan verkligen inte släppa det, SägJa. Hahahaha!

Men nu ska jag börja dra mig mot sängen väldigt ofrivilligt. Hade gärna varit uppe ett tag till och gjort nåt kul. Men tvättstugan kallar klockan 10 imorgon och klockan 17 är det skola, då är det bäst att vara utvilad.

Förresten på tal om inget alls, jag vill lägga mig under nålen igen. Dock vet jag inte vad jag vill göra härnäst. jag borde göra iordning den jag har på armen, men det är ju så tråkigt. Vill ju göra nåt nytt.
Jag har haft tanke på att göra överarmen, men jag är inte 100 på vad det skulle vara.
Denna bilden är när jag gjorde första delen av den jag har på ryggen.


Puss och kram på er!!


Kommentarer
luffi

God morgon!



Sovit gott!? Tänkte bara se om du ville vara med i min "Dagens blogg" tävling!? Det dras en vinnare senare idag! Kram Luffi

2010-10-26 @ 05:59:17
URL: http://www.luffi.se
lovisa

Godmorgon, allt bra?:)

vill du vara jättegullig att rösta på mig här:

http://bessymannen.blogg.se/2010/october/veckans-blogg-5-kvar.html#comment

jag är nr 5, skulle vara guld! :)

2010-10-26 @ 10:46:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0