9 Oktober 2010


Pernilla och Ylva, maskerad sommaren -09

Idag gäller det!! FEEEST!
Dock vet jag fortfarande inte vad jag ska ha på mig. Tusan!

Inatt har jag sovit som en prinsessa om man bortser från den mycket märkliga drömmer njag hade imorse. vet i tusan var den kom ifrån.
Snart så kommer mor och hämta mig, då blir det maxi och sen till henne. har lovat att hjälpa henne med hennes trasiga persienn. Men efter det skjuttsar hon hem mig för att hon ville se mina nya gardiner. Tack underbara Sissi för dom, dom sitter som ett smäck i vardagsrummet :D
Sen hoppas jag mest på att dagen går superfort, jag vill att det ska bli kväll så jag kan åka till Pernilla och PARTAJA!

Men nu ska jag göra mig i ordning det sista innan morsan kommer.

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0