Det är sant


Sorgligt men sant, jag är såld på FrontierVille. Jag kan inte sluta, det är omöjligt.
Så nu har ni fått reda på en hemlis om mig.



Annars då? Jo jag var sjukt seg upp ur sängen idag, en polare ringde vid 10.15 och väckte mig. Suck! Och imorgon ska man upp vid 6, hur ska det gå?

Nu sitter jag iaf med det jävla spelet och dricker mitt morgonkaffe. Måste egenligen ta tag i dagen och göra mig iordning, jobbet kallar klockan 14. Ska jobba med syster ikväll med, vi hade ju rätt kul och det gick ju ganska bra sist så det hoppas vi på idag också.

Nä nu ska jag fixa det sista med gården och sen hoppa in i duschen.

Puss och kram!


Kommentarer
w

jag bär också besatt av frontier villeXDDD

2010-10-29 @ 11:06:52
URL: http://cookieboy.blogg.se/
w

jag bär också besatt av frontier villeXDDD

2010-10-29 @ 11:06:52
URL: http://cookieboy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0