FiiiiiFan

Äntligen hemma från skolan.
Oj va jag inte ville dit innan, var så väldigt nära att skippa föreläsningen idag. Men det var väl tur att jag gick iaf, rätt kul och ganska intressant.
Men jag är sjuk trött iaf, sitter och kollar robinsson och kämpar med att ögonen ska hållas sig öppna.

Så nu blir det indominsalva på läpparna, pingu myströjan på och se klart på Robinson , sen natt

Visst är jag snygg på bilden förresten ;D

 

Imorgon ska jag träffa Sandra igen, denna gång med hennes sambo och en gamlar kompis till mig, Nicho och sonen förstås. Ska intervjua dom med till min eximinationsuppgift och sen blir det stan. Måste hitta en födelsedagspresent till en söt lite Alice som fyller 2.

Puss och kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0