Hemma från skogen

Nu har jag precis kommit hem från skogen. Emma läste mina tankar igår och frågade om jag ville följa med dom hem och det kunde jag ju inte tacka nej till förstås.
Men va glad jag är att jag inte bor i skogen! Igår blev det ju riktig snöstorm som ni kanske märkte och de tyckte inte deras parabol om så tv slutade fungera. suck pust och stön, det hade jag ju aldrig klarat av i längden. haha!
Men som sagt nu är jag hemma iaf, tog en tur förbi Gina innan med, hittade ett linne och en topp. En blommig topp, vad tusan har hänt med mig?? jag-blommit- har aldrig gått ihop innan.


Detta är då Sten som jag har döpt honom till, annars så heter han Jason eller Crump.

Men nu är då frågan, vad ska man göra i helgen?
Eftersom jag går på antibiotika så får jag ju itne dricka någon alkohol. Eller ja, får får jag väl, men jag borde kanske inte göra det.
Någon som har någon ide vad man kan göra en alkoholfri helg?

Puss och Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0