Soffpotatis-javisst

Jo men Städ-Ylva kom fram till slut. Det enda som inte blev gjort var skuring av golv, men det var för att jag inte hade något skurmedel hemma.
Så idag har jag varit duktig och därför var jag iväg till willys innan och köpte julmust och goodis. Haha, jag kommer att vara grymt trött på julmust när väl julen kommer så som min konsumtion ser ut nu.
(och nej jag kunde inte köpa skurmedel när jag var på willys eftersom pengarna bara räckte till godiset och musten)

Så nu sitter jag i soffan, har vräkt i mig alldeles för mycket godis så det känns som att jag ska sprängas snart.

Imorgon ska jag träffa Sandra, vilket är en gamlar arbets och varnlig kompis till mig som jag inte har träffat på väldigt länge. Det blev lite drama sist så vi slutade umgås, men tiden läker alla sår som man säger. Nu har hon fått en son som jag inte har träffat så jag hoppas på det imorgon. Det ska verkligen bli superkul att träffa henne.

Efter det så jobbar jag 14-21 med syster. Kuuul?! Haha :P

Men nu ska jag fortsätta kolla tv. Ha det underbart :)

Puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0