Tidsinställt inlägg.

Kände att jag var tvungen att testa, även om jag inte riktigt fattar varför man ska kunna göra det.

Nu är jag förhoppningsvis på jobbet om inget annat har hänt. Har precis serverat mina pensionärer lite kvällsmat och har väl börjat göra iording dem för kvällen. Torkar lite rumpor, byter lite blöjor och borstar lite löständer. Mycket spännande och underhållande jobb.
Jo men faktiskt, jag trivs som fisken i vattnet med det, gamlingarna är helt underbara med deras fix ideér och historier.

Hoppas att ni har haft en bra dag! Så hörs vi när jag kommer hem :D


Kommentarer
Charlotte Lagergren

Vill du hamna på bloggtoplist? kommer välja ut 3 st bloggar som kommer att länkas, med mera ;D

Gå in på min blogg o lämna en kommentar, så är du med o tävlar :)

2010-10-27 @ 21:26:09
URL: http://charlottelagergren.blogspot.com/
Zophie

Gamla människor kan vara superunderbara ibland, de kan säga saker och göra saker som man bara kan skratta åt i slut ändan.

2010-10-28 @ 10:37:11
URL: http://kamomillastad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0