Tvätten klar!

Nu var jag precis nere och hämtade den sista tvätten. Det är fan den bästa känslan, att bära upp den sista tvätten. Man känner sig så vansinnigt duktig.

Resten av morgonen har spenderats med att söka kurser till högskolan, förhoppningsvis blir det flytt till underbara göteborg i vår. Vad säger ni om det??!
Nä jag känner att jag behöver göra nåt nytt. Allt är så bekvämt här i stan, vill ut och vidga mina vyer lite. Sen är ju göteborg en av de underbaraste städerna som finns och jag känner en hel del som redan bor där, så varför inte.

Nu ska jag hoppa in i en dusch, göra mig lite mat, torka golven (det gjordes ju inte sist jag städade) och sen ta mig till skolan. börjar ju inte förren 17 så jag hoppas på något ytterligare att göra till dess.

Men ha en underbar dag alla, det är ju sjukt fint väder idag, här i jönköping iaf.
Puss och Kram



Kommentarer
louise

fin blogg du har!

kika gärna in och anmäl dig till dagens blogg kanske är det du som blir vald ?!

lycka till:)

2010-10-26 @ 16:34:26
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/
Gniztra

Hej hej,



Kolla gärna in i min lilla internetshop:-)

Där finns allt em tjej behöver;-)

Bling bling,smink,kläder...



www.gniztra.com



kramiz Gniztra

2010-10-26 @ 20:32:20
URL: http://www.gniztra.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0