13 September 2010 igen

Fyy sicken lång dag på jobbet det blev idag, jobbade till 16 istället för 13 som jag skulle ha gjort. Men det blir ett par tre hundra kronor extra vilket jag behöver.
Sen efter jobbet hämtade Kikki mig och vi åkte till bankeryd och hämtade hennes glasögon. Efter det Dragon och åt, efter det IKEA och turen slutade made kaffe, glass och chilicheese på donken. Mycket trevligt.

Kom hem för en stund sen och fick en glad och en mindre glad överraskning. Jag har blivit godkänd av csn att få bidrag (det var den glada överraskningen) den lite sämre var en bok, min första studielitteratur som jag ska ha läst ut till den 24 och gjort en läslogg om. Den var lite längre och lite fler bokstäver i än vad jag trodde. Shit hur fan ska jag lyckas med det?!!? Jaja, YLVA LÄS NU! Explosiva barn är intressant :D

Men nu ska jag göra nåt kul hade jag tänkt, övertrött och härlig.
Tjingeling^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0