21 September 2010

Det susar och dunkar i huvudet efter en sjukt tung dag. Började med att jag följde med mamma till Maxi efter det kom jag hem och satte mig och pluggade. Har faktiskt gjort halva uggiften nu, underbart. Sen fixade jag färdigt min ena stol/nattduksbord och efter det brakade helvetet löst. Läste vissa saker jag blev sjukt ledsen av, men jag tror det är uträtt nu så gott det går iaf.
När jag ringde mamma och var ledsen så tyckte hon att jag skulle åka till henne och det gjorde jag vilket jag inte ångrar det minsta. Hemma hos mamma fanns det nämligen två underbara pojkar, var av den ena var sjukt mysig idag och det var välbehövligt.

Så nu kom jag hem för en halvtimme sen kanske och ska lägga mig i soffan och kolla på film och sen blir det sängen. Pluggdag imorgon med så jag blir klar någongång.

Ha det super!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0