3 September 2010

Vaknade utan klockan vid halv 9 idag typ, imponerande. Jag tror att jag börjar lyckas att vänta tillbaka dygnet.

Idag blir det lite fix på förmiddagen, ska hem tilll syster Karin för att träffa farsan och sen blir det jobb jobb jobb fram till klockan 21.
Imorgon blirdet fix då med, måste frakta hem morsans katt, jag måste skaffa böcker till skolan, jag måste fixa inloggningen till pingpong men framför allt så måstejag städa. Det är så jäfla smutsigt och äckligt hemma nu så jag knappt står ut med att vara här.

Men nu måste jag göra mig iording, farsan ringer när som hälst och säger att jag ska åka.
Ha det underbart en solig fredag som denna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0