4 September 2010

Nu är jag uppe ur sängen, men idag var det riktigt jobbigt kan jag säga. Fy tusan vilken huvudvärk jag har.

Igår efter jobbet hämtade Tompis mig och vi åkte hem till kikki, snabb iordninggörning och sen bad det iväg till Harrys. Tre bärs senare så ger vi oss av till det nya snabbmatkines stället på June, godaste nattamaten på väldigt länge och sen åkte vi hem. Så alltså huvudvärken beror inte på att jag är bakfull.

Idag bliir det fört och främst städning och samtidigt med det överföring från min gamla dator till den nya älsklingen som jag sitter och skriver på just nu :D
Vill egentligen ha sällskap, men alla är fan upptagna idag. Det gillar jag inte. Men så är det med det.

Nu måste jag försöka på något sätt bli av med min huvudvärk.
Ha en superlördag.. och föresten. Idag kommer mamma hem :D:D:D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0