6 September 2010

Måndag igen då..
Förra veckan var kaotisk med massa saker att göra hela tiden. Denna veckan har jag knappt något alls att göra, vad jag vet. Jag ska beställa hem skolböcker, jag ska träffa Sissi och Ida, sen så har jag en date med Kikki imorgon. Men jag har inget varken jobb eller skola denna veckan, förutom då att jag måste börja läsa boken till skolan.
Fast det är ganska skönt att jag knapt har nåt att göra, behöver en lugn vecka känner jag.

Men nu ska jag göra lite var choklad och äta upp resterna från igår (vilket blir den hemgjorda supergoda skagenröran med sallad i en baguette)
Ha en super dag alla och god morgon på er :D



Kommentarer
sissi

faaan vilken fiin bild du fått till... så jävla heeet <3 grrr ;)

2010-09-06 @ 17:51:17
Ylvis

Tackar :)

2010-09-06 @ 18:13:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0