8 September 2010

God morgon!
Känner att det kanske inte är en god morgon idag heller, jag kan ju för tusan inte sova på morgonen längre. Suck!
Så i morse så kollade jag på det sista avsnittet av Chuck, att det kommer en säsong till. Sjukt jobbigt att behöva vänta på den.
Vad ska jag hitta på idag då? Jo jag ska diska, sitta i soffan och slöa, träffa Pernilla och åka till mamma.

Den 14 september blir det Ullared med dom bästa, inte för att vi egentligen har pengar utan för att vi ville helt enkelt. Ylva-Pernilla infall liksom.
Helgen den 9 oktober är det fet fest förresten, ska bli sjukt nice :
)
Och sen så hoppas jag på en kryssning snart igen..

Vänner för alltid!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0