Buzzador

Syrran berättade om en kul grej som hon är med i. Buzzador, man får helt enkelt testa nya produkter av alla olika slag.
När hon berättade för mig så hade hon precis fått hem en stor kartong med säkert 20 tandkrämstuber. Hon skulle alltså testa själv och ge dessa tuber till folk som hon tyckte skulle testa med. Det enda man sen behöver att göra är att fylla i en blankett om hur man upplevede tandkrämen.
Klicka på länken och bli en buzzador du med :) Plus att du då ger mig lite poäng också, inte för att jag vet vad poängen är till för, men det är säkert bra att ha.
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1〈=SE&refstr=YlvaLaurin


Kommentarer
Marie

Jag "buzzadorar" också och det enda jag hittills fått prova är en månads "lovefilm.se" med fyra gratisfilmer av vilka vi bara hann se tre :(

Har fått förfrågningar på allt från kattmat till rakapparater, kameror och värsting-tv-anläggningar men inte blivit utvald :(

2010-09-12 @ 19:39:36
URL: http://lyckansland.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0