Köttfärssås ala Pappa <3

Japp, nu har jag tagit tag i mitt liv och blivit pigg. Jag dasar runt hemma för att inte falla ner i soffan igen. jag tror eller jag antar att det är därför jag är så jävla trött, för att jag inte gör nåt längre. Som jag har skrivit i nåt inlägg innan, har ju jobbat som ett djur hela sommaren och nu gör jag absolut nada.

Så jag får helt enkelt hitta på saker att göra hela tiden och tagga mig själv hela tiden. Som nu exempel jag skriver hyperspidat, nog för att suddknappen går på högvarv men jag har itne en chans att lugna ner mig och bli trött iaf.

Surt nog så måste jag sätta mig och äta nu, har lagat köttfärrsåsen pappa alltid gjorde till oss eller alltid gör. Inget speciellt med den egentligen utan den är bara sådär sjukt barndoms god :)
Samtidigt som jag äter så ska jag.. trumvirvel..
Kolla på första avsnittet på andra säsongen av Vampire Diaries!!!
Jag har väntat på det huuuuur jävla länge som helst och nu idag såg jag att det hade kommit ut. Ylva super duper jätte wohoooo glad :D

Men nu är nog pastan klar.
Tjipp och hej
(ha överseende med alla stav/slarvfel i texten (hyperspeed!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0