oj va nöjd jag är..

.. över mig själv. Jag har varit så sjukt duktig idag!
Jag började dagen med att gå upp super tidigt (pga att mamma lyssnar på radion väldigt högt), vi drack kaffi och åkte upp till kollo sen handlade.
Då kom jag på den super bra idén att bjuda Kikki och Toompis på mat eftersom jag verkligen var tvungen till att städa då innan dom kom.
Så jag har städa och fixat maten hela dagen och allt var kalas fint när dom kom klockan 18.
Då blev det



Och Kikki hade med sig desserten


Nu vet i tusan vad jag ska hitta på när mina kompisar har åkt hem. Blir nog att ta fram en påse CheddarPopcorn och glo på Iron Man 2.

Imorgon blir det högskolefix, skicka efter böcker och så vidare. Tjohoo?!

Ha en trevlig kväll och nattinatt^^


Kommentarer
tjockis syster

Världens godaste mat!!!

2010-09-05 @ 22:02:59
Ida

Tjusig middag!



Cheddarpopcorn är ju så jävla gott!

2010-09-05 @ 22:46:47
URL: http://ajida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0