Jahaaja

Nu fick jag ett sånt där bloggsug man kan få ibland. Känner verkligen hur det kliar i fingrarna för att jag vill skriva massa roligt. Det dumma är att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Hum..?!
Vad jag har gjort idag har jag redan skrivit, vad jag ska göra imorgon är inte så spännande eftersom jag jobbar 12-21. Huum..?! igen..
Sitter på facebook och har en diskussion om Big Lebowski, någon som har sett den filmen och kan säga att den är bra? En vän tipsade om den för ett bra tag sen, jag försökte titta på den typ 5 gånger men jag lyckades aldrig se klart den för att jag somnade. Då drar jag slutsatsen att den är sjukt dålig :P

Har jag några roliga bilder att lägga upp då tror ni?  Jag ska kolla efter..
...kollar...
... Nä jag hittade inga kul bilder
Men nu ska jag nog faktiskt dra mig mot sängen, jobbar ju som sagt imorgon. Mördarpasset :P Blir nya avsnittet BigBangTherory. Jag älskar den här årstiden då alla serier har ny säsongspremiärer :) Wohoo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0