15 April 2010

Nu har jag varit duktig, eller rättare sagt nu har vi varit duktiga. Tack Koffe för hjäpen med allt skräp som fanns i min och Karins lägenhet.

Och sen kan jag ju berätt att jag antagligen har pajat ryggen totalt. Igår så svullnade den upp och nu har jag kalasont, så det kan vara och är antagligen en inflamation i en muskel. KUUL!? Nej, men jag hoppas på att det går över snarast så jag slipper vårdcentralen. Tur jävlar att jag inte jobbar på den tunga avdelningen imorgon och på söndag så jag slipper lyfta, slita, vända och dra.

Nu ska jag ligga på soffan en stund och sen så blir det att packa lite kartonger, det kan ju vara roligt :) Haha!


Ha det underbart, det ska jag.
Och om det finns en vänlig själ någonstans som vill komma hit med en hink alvedon eller annat antiinflamatoriskt så skulle det uppskattas mycket.



Denna bilden kom bland annat upp när jag sökte på rygginflammation på google.
Tycker dom var så söta pojkarna så den fick följa med den med :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0