17 Mars 2011

Shit det känns som ni har fått halvtaskiga inlägg det senaste nu. tror inte att ni har tänkt på det, men det har jag :P Känner att jag inte har haft riktig tid att skriva nåt spännande.
Inte för att det egentligen har hänt så mycket spännande, har mest jobbat faktiskt.


Idag på jobbet fick jag dock höra en rolig grej som jag kan berätta om.
Jag var ute och gick med två tanter nu på eftermiddagen och vi går förbi ett par var av den ena var neger (inget fel att säga det!) och en såg ut att vara svensk.
Tant/Dam/Kärring: Men usch! Det där tycker jag ser lite fel ut.
Jag: Men *****, så kan du ju intee säga
Tant/Dam/Kärring: Jo men tänk när dom pussas och hans läppar är så mycket större än hennes, det passar ju inte ihop. Blir ju bara dumt, var ska han göra av läpparna liksom.
Efter den kommentaren kom det inte ut mer än skratt från mig ett tag..

(Allt detta sägs med glimten i ögat, så jag tror (hoppas) inte att hon var seriös med det.)


Annars så händer det som sagt inte. Har inte kommit någon vart alls med flytten. Hade tänkt att packa lite imorgon eftermiddag när jag kommer hem från Grenna för jag ska nämligen följa med Emma och hälsa på Mormor och Morfar imorgon :) Längesen jag var hemma hos gamlingarna nu så jag kände att det var dags.

Sen så saknar jag min kära Pernilla, hon har inte varit hemma på evigheter nu känns det som, men henne får jag förhoppningsvis träffa imorgon om hon är vaken innan jag åker.

Såhär blond (nästan) har jag tänkt att bli snart igen.. Eller..?

 

Men nu ska jag dra på mig mysbrallorna och ta en promenad.

Ha det underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0