19 April 2011

Den 19 April år 1954 föddes en av världshistoriens bästa kvinnor.
Denna kvinna vet lite mer än än alla andra, har lite bättre humor än alla andra, ser lite bättre ut än alla andra, har lite finare barn än alla andra, har lite sundare förnuft än alla andra, är lite klokare och smartare än alla andra..
Hon är helt enkelt liite bättre än alla andra.
Och vet ni varför det är såhär?
Jo för att hon är min mamma

Grattis Underbara Mamma!
Älskar dig <3



Idag jobbade jag, den längsta jobbdagen hittills. Inte för att det var mer jobbigt än vanligt utan för att utanför betongväggarna så fanns solen. Soooolen!!

När jag väl kom ut från jobbet var jag så jävla trött att jag knappt kunde prata rent, så jag gick hem, sov en stund och nu har jag väl börjat piggna till tror jag. Och vad är klockan då? 19.40, hur kul är det? Solen går ju förtusan snart ner!! INTE OKEJ!
Men men, det får nog bli en mysig kväll i soffan och sen hoppas jag på mer sol imorgon. JönköpingsPosten sa ju dock att det skulle li molnigt imorgon, men dom har ju haft fel innan.

Hoppas ni har haft en soligare dag än mig.
Och än en gång, grattis mamma!


Kommentarer
gniztra

Jätte fin blogg du har.

Kolla gärna in på Gniztra.com

Där finns allt en tjej behöver nära allt iallafall ;-)

2011-04-20 @ 00:38:14
URL: http://www.gniztra.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0