24 April 2011

Kroppen skakar fortfarande lite sen igår. Annars är jag på topp, speciellt humöret.
Kanon kväll går, underbara vänner och massa skratt. Kan det liksom bli bättre? <3
Men jag är sjukt förvånad över hur de lyckas dra mig till Centrum, jag måste verkligen ha varit kanon packad igår :P Haha! Men jag hade kul trots allt och det är väl huvudsaken.

Idag? Inte mycket.
Jag sitter och väntar på att solen ska komma till min balkong så jag kan lägga mig där och sova eller jag menar sola.
Men nu ska jag väl stoppa i mig lite mat, magen har kurrat sen tidigt imorse och jag har varit sjukt sugen på pizza. Men påskdagen är tydlgen allt stängt, så det får väl bli en annan dag.

Lite pics från igår..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0