29 April 2011

Vilken underbar dag jag hade igår! <3


Dagen börjar med skratt och bra humör på jobbet där jag dess utom fick sluta tidigare.
Då åkte jag hem fixade mig iordning och så bar det iväg till hva och Sissi. Var hos henne ett tag och sen ner till stan och mat i solen. Längtar till nästa helg då jag flyttar närmre snuttan <3

Efter det shopping och jag hittade lite smått och gott, dock inte det som jag var ute efter men ändå.
Tobbe mötte upp oss och vi gick och fikade, satt i solen på Waynes och mös länge och väl.
Åkte hem till Sissi, färgade hennes hår och sen satt vi i solen med en folle i handen till den gick ner.
Gick och solade och hem igen för att vänta på Adam. När han kom åkte vi till BurgerKing och köpte med oss mat.

Allt var verkligen kalas igår :D

Idag vaknade jag första gången vid halv 8 och vägrade gå upp så jag somnade om och vaknade för en halvtimme sen typ :P
Så nu sitter jag med mitt morgonkaffe och har packat in håre, se ifall svintot jag har på huvudet kanske vill rätta till sig lite, haha.

Sen vid 14 ska jag och Saarah åka och simma och efter det blir det grillning med Sissi, Tobbe och Adam.
Blir dock tidigt hem ikväll eftersom jag jobbar tidigt och delat imorgon. Men det går nog bra ändå :)

Hoppas ni har det lika bra som jag..




Jag tänker på dig, några gånger om dagen.
Men dom tillfällerna blir mer och mer sällan..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0