4 April 2011

Nu sitter jag i soffan efter den godaste måltiden på väldigt länge. Vi har grillat idag jag och Pernilla. Så himla fint med grillat kött, potatiskroketter och tzatziki. Om nom nom nom..

Annars så åkte jag ner till stan innan, mötte upp PP, fixade mina betyg, följde med henne på lite ärenden och gick till kastrullhäxan en sväng. Och där träffade jag Jan Janne, min gamla chef på wecall. Fan va jag saknar honom! Honom är nog det ända jag saknar där ifrån. Ha sa att jag var tvungen att komma och ta en fika på kontoret snart. Dom saknar ju mig :)

Ikväll vet jag inte riktigt, Pernilla skulle till mullsjö så jag är väl ensam ikväll med. Börjar bli lite trött på min soffa nu :P Den slängs sen när jag flyttar. Och på tal om det Inga från Vätterhem ringde innan och kollade så jag kunde flytta den 1 Maj och de kunde jag ju. Så så blir det antagligen, bli av med denna skit äcklicka bajs lägenheten :)

Men nu ville Pernilla att jag skulle följa med ner till förrådet så det är väl bara att lyda.

ha det underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0