Det ser ut som solen skiner..? :D

Riktigt morgon segis idag.
Vaknade första gången runt 5-6 (gissar jag på, kollade inte klockan. men det hade hunnit bli ljust ute iaf) och var så vansinnigt kissenödig och röksugen efter en sjukt weird dröm. Jag har varit med i big brother och peter och jag tyckte väldigt väldigt mycket om varandra tydligen..(?)
Men jag somnade om iaf och vaknade igen vid halv 9e typ, hörde att någon gick hemifrån och antog att det var lilla pirre som skulle till jobbet. Men när jag kom upp nån halvtimme senare så var ingen hemma :O

Idag ska jag fixa mina betyg som sagt så jag kan skicka in ansökan till skötarutbildningen. Himla nice om man kommer in på den alltså :) Precis vad jag vill göra liksom :D

Sen ska jag försöka hinna med att träffa min kära Sissi med, men hon hade planer för eftermiddagen så vi får se hur det blir med det. Annars så får jag väl hitta på nåt annar roligt.

Men om jag nu ska hinna är det väl dags att ta tag i sitt liv, oooorka stressa på morgonen. Den ska man sega igenom juuue. Men vad gör man inte för sina vänner <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0