Helhjärtat

Förstår mig inte riktigt på vissa människor, men det är väl sånt livet är ibland. Hur man kan tro att man kan komma undan med en sån grej när det handlar om två väldigt nära vänner, haha. Men jaja.

Vad skulle jag säga mer, kände att jag hade massa att skriva nyss men nu försvan det mesta tror jag.

Det har hänt mycket idag, saker som jag inte tänker att skriva i en offentlig blogg. Men jag kan ju skriva att det har hänt endel så ni blir nyfikna. Inte för att jag tror att ni blir det, men ändå :)

I övrigt så har dagen varit kanon :) Sol sol sooooool!


Den här låten kommer alltid att påminna mig om dig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0