lite gropigt

Det är mycket nu..
Jobbet ringer varannan dag och vill att jag jobbar, absolut säger jag sålänge jag inte redan jobbar.
Sen så är jag mitt uppe i en flytt som känns står still. Har ju idag visserligen tömt rummet jag ska bo i hos Karin, det är ju positivt.
Sen finns det människor som rör till livet lite extra.


Men vad vore livet utan några gropar påvägen, det kan ju inte vara lätt jämt :)


Nu ligger jag i soffan och kollar på TotalBlackout, det är faktiskt rättsåkul. Innan dess så sov jag i typ 2,5 timme, sjukt ointelligent eftersom jag inte kommer inte kommer kunna somna ikväll.

Ha en superfredag och gör saker som jag skulle gjort :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0