lite suck sådär..

Nu ligger jag här i min soffa, min älskade underbara soffa som jag ska slänga inom en månad :)
Karin åkte för ett tag sen, lämnade mig ensam och övergiven :P Nä hon vägrade vara kvar när jag skulle kolla på BigBrother :P
Och som ni förstår, det blev inget Murphys idag, kände inte för det alls faktiskt..

Så nu ska jag väl ligga här och vänta på att BigBrother ska börja och sluta så jag kan lägga mig i min underbara säng i mitt sovrum som har persienner så man slipper vakna av ljuset klockan 5 imorgon bitti.

Känns lite suck sådär just nu, behöver en kick. Eller jobb igen.. Ha nåt att göra, blir så jävla förslöad annars.

Ha en fin kväll och nattinatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0