lite upp och lite ner

Kom hem från Eeda för nån timme sen, haft mys med henne nu innan hon skulle iväg på förkrök. Påvägen hem gick jag förbi willys och handlade lite, jag var värd det tyckte jag :P
Så nu ligger jag i min soffa, lyssnar på Cranberries och väntar på att BB ska börja.

Jag har iaf kommit fram till att jag är gjord för att jobba, har varit så sjukt rastlös de senaste dagarna nu när jag inte har jobbat. Blir lite halvgalen faktiskt. Det ska bli skönt att ha nåt att göra imorgon, hoppas det är jobbigt och tar lång tid också, haha.



Hittade en gammal bild på mig, 19 år skulle jag nog chansa på att jag var där.

Rätt söt faktiskt :P

 

 

 


Lååååg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0