Är det sol imorgon förmiddag blir jag arg!

Hmm, dagen blev inte riktigt alls som jag hade tänkt.
Morgonen skulle inletts med en promenad med Sandra och Viggo, men de sket vi i pga vädret.
Sen skulle jag ha träffat Sissi på eftermiddagen, men då hade det blivit ett missförstånd så hon skulle visst jobba.
Så idag så har jag packat ner nästan allt som jag kan i mitt kök och sen har jag ätit och legat på soffan tills Pernilla kom hit och drog upp mig.
Då fick jag hjälpa henne att flytta ut hennes grejer. Så nu har pernilla flyttat ut och gett tillbaka min nyckel, känns lite lustigt.

Men nu sitter jag i min soffa igen och vräker i mig godiset som lämnades här idag :) Massa gott ju.
jag ska nog torka ur ett par skåp till i köket, så har man lite mindre att flyttstäda sen.
Imorgon blir det jobb på ekhagen, 7-14. Trevligt.. eller..? Jo men det hoppas jag.

Ha det underbart!


Och jag söker fortfarande någon med körkort som kan hjälpa mig att flytta på söndag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0