4 Augusti 2011

Nyvaken, på balkongen med en kopp kaffe. Gott!
Idag blir det jobb 13-21, skönt att jobba kväll. Alltid skönt att börja ed en kväll efter en ledig dag, man får ju typ en extra kväll.

Så jobb ikväll, jobb imorgon kväll och sen ledig igen. Men vad ska man hitta på i helgen? Jag vill verkligen hitta på och göra nåt roligt, nåt spännande nåt utöver det vanliga.
Det känns som att hela sommaren nu har sprungit iväg och jag har inte gjort ett skit, det är typ ångest.
Men huur skulle jag lyckas med något annat, känns som jag typ har jobbar varje dag nu i några månader och inte hunnit med så mycket, varken vänner, familj eller mig själv.

Men vad kan man göra då åt det då? Jag måste ju jobba för att få ihop pengar..
Nu är det bara 3 veckor kvar till jag kanske har en veckas ledigt, obetalt ledigt men iaf. Jag behöver nog det tror jag. Då ska jag göra nåt, nåt utöver det vanliga hoppas jag, jag får leva på det.

Men nu ska jag fylla på kaffekoppen och sen göra mig iordning för arbete..

Hur gott vore det inte att sitta på den bryggan och dricka morgonkaffe istället för en sleten balkong i hva..?






Kommentarer
Kikki

Jag röstar för bryggan!! :D

2011-08-04 @ 12:40:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0