9 Augusti 2011

Sitter i huskvarna i en tom liten lägenhet men trivs rätt bra ändå. Kaffet rinner ner i strupen och jag ska snart äta lite nudlar innan jag beger mig mot jobbet.
Känns lite lustigt nu när Petter har börjat jobba igen efter semestern, men så är det ju. Jag vänjer mig säkert vid det också.

Igår var det jbob 7-16 och efter det blev det lite TrueBlood och shittitalk hos Magnus aka Alien_beliver88, haha!

Idag som sagt jobb 14-21 likaså imorgon och sen är jag ledig på torsdag. Nice! För att sen jobba heela helgen, yey.
Och vet ni att efter det är mitt sommarschema slut. Sjukt konstigt va fort denna sommaren har gått. Galet, har inte hängt med alls ju. Men nu är det så.
Så nästa vecka vankas det jobb hos mina underbara på Råslätt, ska bli så himla skönt att få jobba med dom igen, saknat dom såå!

Men nu ska jag ringa och störa Pernilla på jobbet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0