22 December 2011

Torsdag idag då och fredag imorgon. Jag är lite dålig så jag har varit hemma från jobbet idag och kommer att vara det imorgon med.
MEn idag så trotsade jag det och städade iordning lägenheten lite. Inte så mycket kvar till imorgon.

Sen var jag "tvungen" att hämta Petters jacka som han hade glömt på Karlssons i fredags. Han jobbar ju kväll denna veckan, därför han inte gjorde det själv.
MEn iaf, då var Kristian så snäll så han kärde och efter det blev det lite mat hemma hos han. Himla gott faktiskt :) Bra gjort av oss!

Så nu sitter jag hemma i soffan, lyssnar på julmusik och hoppas på att Petter kommer hem tidigare idag också.
Funderar på att ta mig ett glas vin och fira livet eller nåt. Eller va fan, måste man ha en anledning till ett glas vin en torsdagskväll som denna. Jag tar det för att jag är sugen helt enkelt.


Imorgon är det fredag och jag hoppas på att orkar en sväng upp till a6 för att hitta den sista julklappen, den svåraste. Julklappen till paret som har allt, paret Svensson. Suck! Men hon gav mig ett litet tips inann så jag har en nödlösning om jag inte hittar nåt annat.


Sen efter imorgon är det juuulafton, den börjar med jobb 7-12 och efter det ut till paret Svensson i skogen tillsammans med pappa och min älskling. Jag längtar såå, det kommer bli sååå mysigt :D

Men nu ska jag hämta det där glaset vin och kolla på Suits (tackar Magnus för den:)

Kriistian i egen hög person, med någon nisse på axlarna :)

 

 


Ha det kalasbra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0