18 Februari 2011

Ännu en dag till enda på jobbet. Himla skön tid det där, 7-13. Idag skiner solen dessutom, skönt att ha den i ögonen påvägen hem.

Nu så väntar jag på att min kycklingfile ska tina och att grytan jag har bränt sönder ska koka sig ren. Hoppas kan man ju alltid göra, vi får se hur det går med det.

Men även om denna dagen borde vara lycklig med tanke på att det är fredag, solen skiner och jag slutade tidigt så är den inte det. Det är nåt som gnager mig. Nåt som sitter i magen och lurar, känner mig inte alls hundra idag, inte ens femtio.
Vet dock inte vad det är..
Jag borde vara lycklig nu, allt går ju som jag vill, allt börjar lösa sig, allt borde vara toppen!



Jaja, nu är det som det är. Idag ska jag inte göra ett jota som vanligt när jag ska upp tidigt dagen efter.  Men det är nog inget roligt som händer runt om i kretsen iaf vad jag vet. Jag hoppas på att antingen systra eller Pernilla ska komma hit/hem och dra ut slingor i mitt hår så jag kan färga det. Men vi får se hur det blir.

Nu ska jag laga mat och fortsätta deppa en stund till och se ifall det rättar till sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0