3 Februari 2011

Haha, jag hade visst fått en bitter kommentar från "Skytten".
bara så Du vet, jag är precis så gnällig och trött jag vill på mitt jobb, inget du har något att säga om :)


Och som alla som känner mig vet, så är jag himla glad över mitt jobb, jag trivs som fisken i vattnet med mina gamlingar. Bara att jag blir lite trött ibland, ofta och kan gnälla, men det gör väl de flesta? Inget att haka upp sig på. Men sånna personer finns det ju överallt, som tror att livet går ut på att vara bittra. Mår dom bättre av det så får dom väl göra det.


I alla fall..
Nu har jag varit vaken i nån timme kanske. Eller ja, jag vaknade första gången vid 6.30 av den hemskaste väckarklockan någonsin.
DANIEL; NU SKA DU GÅ UPP!! nåt sånt. Och det räcker ju inte att höra den en gång och gå upp. Nä man måste ju snooza en haltimme ochså typ. Suck.
Sen gick jag upp och sa lyckatill till Pernilla och sen sov jag fortare än kvickt igen. Underbara sömn!

Jag har dessutom hunnit med att lägga ut min gamla mobil på tradera, känner att jag är i stort behov av pengar så det var väldags kände jag. Hoppas jag får lite för den.



Men nu ska jag väl göra mig lite iordning, börjar jobba klockan 14. Joooobbbiiiiiggggttttt, gnäääällll, jag blir så tröööööötttttt.. Hahahah! Nä jag ser faktiskt fram emot det idag, ska jobba med en bra tjej ikväll som jag inte har jobbat med sen före jul. Nice!

Ha det underbart!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0