6 Februari 2011

Har börjat bli lite sämre uppdatering har jag märkt. Jag har helt plötsligt saker att göra, folk att umgås med liksom. Är jag hemma så är ju Pernilla här och upptar datorn, eller ja, jag orkar inte riktigt antar jag..

Idag vaknade jag väl vid 8, gick såsmåning om upp och jag och Daniel åkte till Skogen och familjen Svensson. Lika trevligt som vanligt, det bjöds till och med på laktosfria semlor. Mums!
Jag kom hem såsmåningom och fick göra mat åt invalido, och sen skickade hon iväg mig till Willys också. efter då att jag redan har varit på maxi och pantat burkar och handlat cigg åt henne. Men man får ju ställa upp ibland, gillar ju henna rätt mycket <3

Ikväll blir det tjockiskväll med massa mongon och solsidan. Nice!!

Ha det underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0