8 Febriari 2011


'
Nu har jag nog bestämt mig vilken tatuering det blir först. Den andra jag hade tänkt vet jag inte riktigt var jag ska sätta än. Måste klura på det en stund. Den blir nog inte så fasligt dyr heller, så jag ska faktiskt unna mig den :D


Kom hem från jobbet gjorde jag också för en stund sen och nu håller jag på att laga mat. Det blir ett fisk, potatis och såsknyte idag. Måste ju passa på att äta firre nu när Pernilla inte är hemma.

Jag är på ett himla strålande humör idag, härligt värre. Dels beror det nog på vädret, dels beror det nog på att det har gått sjukt smidigt på jobbet idag även om vi gick en kort och dels är det nog för att jag är rätt lycklig just nu.
Sålänge jag itne tänker på min ekonomi så håller nog humöret hela dagen.

Imorgon ska jag nog till och med ringa både Havsörnen och Kärrhöken och se ifall de behöver och får ta in timvikarier.

Men nu ska jag kolla till mitt lilla knyte i ugnen, se ifall det blir nåt bra av det. Men det tror jag nog.

Ha der underbart!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0