9 Februari 2011

Det känns som dagarna bara springer iväg.
Vårvädret är ju här och man kan inte allat än vara lycklig. Men jag hoppas inte för mycket än, det kommer säkert en vinter till innan våren är här på riktigt.


Idag är jag ledig och imorgon också, jag är till och med ledig fram till på söndag kväll vilket jag inte gillar alls. Men vad gör man, lever livet som timvikarie så är det så.

Jag hade fått svar från en av enhetscheferna jag mailade igår och hon ville ha en referens så jag väntar på att chefen Eva ska ta sig till sitt kontor så jag kan ringa henne och då även prata med henne om sommaren.

Men vad ska man hitta på idag då? Inte en jävla aning, funderar på att hitta på nåt kul. Men vaad? Idé någon?

Jaja, hoppas ni får en bra dag iaf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0