hit och dit, bak och fram

Nu har jag kommit hem från mina fixa och greja ärenden..
Kan ju börja med att ajg antagligen har fått ett drömjobb. Dagsverksamhet för dementa. Huuur kul som helst! Få göra allt det där man annars inte hinner med på boenderna, fast hela dagen :D
Jag ska provjobba där och på korttidsboendet 4 dagar de närmsta två veckorna och hoppas på att jag är lika duktig som vanligt.

Sen var jag hos mamma, åt, träffade emma, pojkarna och farsan. Blev lite trät om en fågel med en pinne i ryggen, men jag vet att jag har sett den innan.

Efter det blev det a6, liiite shopping och bolaget och nu är jag hemma igen efter en kortis på willys.

Jag ska väl ta och göra mig iordning, duscha och sånt kan ju vara bra och sen bär det iväg till von platensgatan eller va det nu heter och partaj med mina efterlängtade flickor!!

Sist var vi hos Malin E och lekte med hennes Wii hela kvällen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0