Jag måste sluta förvänta mig saker

Nu sitter jag här igen. Pernilla och Dessan är iväg och köper nåt ätbart och Karin åkte hem för en stund sen.
Innan slingade jag håret och humöret höjdes en bit med tanke på att man är så sjukt fin i slinghättan, plus då att Pernilla är en rätt bra humörhöjare <3
Hade en trevlig kväll fram till.. och då dog jag igen. Suck, jag måste verkligen sluta förvänta mig saker om folk. Sluta tro att nåt ska hända utan att faktiskt till 100% veta, man blir ju liksom bara besviken och ledsen.
Men men, nu är det som det är. Vill man inte så vill man inte varesig jag vill eller inte.


Men nu ska jag väl fortsätta surfa runt fram till klockan slår 22, då blir det sängen.
Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0