Te + Winnerbäck = Sant

Det är en spciell kombination som aldrig kommer bli för gammal, som aldrig kommer att bli tråkig och som jag äalltid kommer att älska.
jag tänker tillbaka till de gamla tiderna, till Ida + Alma+ Ylva+ Råslätt+ Göteborg tiderna när vi var små fjortisar. Underbara tider! tider jag kan sakna ibland men som jag samtidigt är väldigt glada för att de är över.


Så nu sitter jag här med mitt te och lyssnar på winnerbäck medan jag väntar på att min bajsdator ska bli klar och att mina kära Daniel ska komma hit.
Frågan är.. hur länge kommer Winnerbäck att få vara igång i högtalarna innan Daniel byter. Inte så länge kan jag tänka. Jag får njuta så länge det varar.


Imorgon är jag leedig leedig leedig. Syster kommer hit imorgon förmiddag och vill ha fika och lunch. Det ska man väl kunna ordna antar jag. Måste ju bjuda på vårt nybakade fika och skryta lite om hur bra vi är (om det nu finns nåt , daniel kommer ju hit ikväll).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0