trevlig kväll!

Nu önskar jag verkligen att Pernilla hade varit hemma. Hade behövt min lilla snutta här idag för peppning.
Men nu är det så att hon är och roar sig i göteborg med mannen hennes och jag ligger här och tycker synd om mig själv.
Jag kunde ju ha följt med eller åkt till Jocke och Heléne men jag känner verkligen inte för det, dels är jag kalasbakis fortfarande, dels så jag har grym mensvärk och ett riktigt menshumör och dels att, äsch det var inget. Dessutom så ska jag ju joba imorgon så det är inte värt att chansa att bli bakis imorgon.

Så nu som sagt ligger jag mest och tycker synd om mig själv, funderar på att gå ut och ta en promenad och få i mig lite frisk luft för att kanske må lite bättre. Men det lär ju inte hända, ta sig ur soffan, ut i hallen och klä på sig är ju sjukt jobbigt, haha.


Men usch, känner mig verkligen sjukt låg och visst jag har väl anledning till det även fast vissa inte förstår det. Men det är väl antingen nu bara att vänja sig vid det eller skita i det. Får se hur det blir.. vill att det ska vara lite annorlunda, men det blir det väl inte antar jag.. yeye, inget jag orkar tänka på mer idag..


Sorry för ett litet depp inlägg, men så är det ibland. mens och bakishumör är ingen bra kombo..

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Eve

Efter regn kommer solsken! kämpa på gumman, imån känns det bättre! En varm kram från mii

2011-02-13 @ 02:19:37
URL: http://chefs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0