13 Januari 2011

När jag vaknade idag var det av väckarklockan. Jag bestämde mig för att ställa den igår när jag inte hade somnat vid 02.14. Jag kände att jag inte ville sova bort hela dagen idag.
Jag gick dock inte upp när klockan ringde klcokan 9, jag snoozade fram till 10. Men stax efter klockan 10 ringde syster Emma och sa; Nu får du komma ner och hämta dina grejer.
Då tog jag mig upp ur sängen, satte på kaffe och när jag kom tillbaka från parkeringen luktade det underbart i lägenheten och det var då någongång jag kände att denna dagen kommer bli kanon bra!

Så vad ska lilla jag hitta på idag då?
Min status på facebook löd såhär när jag skulle beskriva min dag:


Jag känner fortfarande ungefär likdadant bara det att jag har pratat med Pernilla nu och hon ville och jag ville utnyttja vädret idag. Så det blir nog så att jag gör det viktigaste som typ rätta arbetet och lägga upp det, påsta mitt brev och tvätta gardinerna i köket.

Så nu ska jag sätta igång med det.
Hoppas ni får en lika bra dag som jag får.

Puss!!


Usch va jag är äcklig! Haha.. Suck..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0