19 Januari 2011

Det är skönt att dagarna just nu går väldigt fort för då blir det löning snart vilket jag behöver ganska så mycket :P

Somnade alldeless för sent igår, nej jag låg inte alls och pillade med min fååne. Men nu har jag nog faktiskt börjat få kläm på den :)

Idag har jag tänkt att ägna dagen åt lite städning. Mår lite illa och så eftersom jag träffade syster igår som hade kräksjukan så min hypokondri har nog kommit igång lite grann.

Sen ska jag lägga in min kära gamla telefon på tradera så man kan få lite pengar för den iaf. För den fungerar ju så himlans bra, nooot! men det vet ju inte dom, haha.

Men nu blajjar jag bara känner jag.

Puss!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0