24 Januari 2011 (nytt inlägg)

Jag tog bort det förra inlägget. Kände att det var bäst så.
Jag har bestämt mig, jag skiter väl i vad du och du och du säger.
Det blir som det blir och jag tänker inte göra nåt åt det varken ena eller det andra. Det mår vi bäst av. Så det så!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, har fixat lite hela dagen samtidigt som tankarna har snurrat.
Jag har varit på vätterhem och fixat så att Pernillas namn snart hamnar på ytterdörren också. Kanon <3


Nä nu blir det musik en stund, vad vore livet utan det liksom?

Puss!!




Sluta dröm om det ljuva livet,
vi kommer aldrig va med om det
Och be aldrig mer om ursäkt
för sakerna du aldrig gjorde



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0